Loading
Menu

Priser 

Alle angivne priser er opgivet i danske kroner og er inklusiv dansk moms (25%). Vi tager forbehold for fejl i de angivne priser, ligesom vi forbeholder os retten til at ændre priserne uden forudgående varsel.

Forsendelse og levering

kyBoot København betaler fragten i Danmark, hvis du køber to eller flere par sko, mens kunden selv betaler fragten ved køb af et enkelt par sko. Uden for Danmark betaler køber fragten.

kyBoot københavn afsender dagligt med GLS.

Alle vares leveres så længe lager haves, og vi tager forbehold for evt. lagerstyrings- og trykfejl. Vær opmæerksom på, der kan være mindre nuance forskelle mellem fotos og aktuelle varer.

Skulle en vare mod forventning være udsolgt, vil du modtage direkte besked pr.mail.

kyBoot København sender sko til både danske adresser og udland.

Betaling

Du betaler med YourPay på de omtalte betingelser. Så snart vi har modtaget din on-line bestilling, sender vi en e-mail med ordrebekræftelse til dig. Denne e-mail er en bekræftelse på dit køb med angivelse af den samlede købesum og beskrivelse af dit køb. Efter afsendelse af ordrebekræftelsen anses købet for at være bindende. Efter ekspedition af dit køb sender vi en faktura, som er kvitteringen på dit køb. Vi hæver pengene ved afsendelsen af dit køb.

Det er ikke muligt efterfølgende at se fakturaen i vores webshopsystem. Hvis du ønsker at få tilsendt et nyt eksempler af fakturaen, kan du sende en e-mail til ergosko@gmail.com med angivelse af ordrenummer. Herefter fremsender vi ny faktura pr.mail.

Reklamation

Opdager du en fejl eller mangel på din vare, kan du rette henvendelse til Ergosko – se kontaktoplysinger nedenfor. Klager over produktionsfejl skal ske inden for rimelig tid (1 måned) efter at du har opdaget fejlen eller burde have opdaget fejlen ved almindelig gennemgang af varen. Du har 2 års reklamationsret i henhold til købelovens 83 stk. 1.

Hærværk , misbrug, misvedligeholdelse eller ligende er ikke omfattet af reklamationsretten.

Læs venligst også det ved forsendelsen vedlagte hæfte omkring plejeråd, og hvordan du bruger dine kyBoots korrekt. Bliver varen defekt som følge af almindeligt slid eller ukorrekt anvendelse, er den ikke omfattet af reklamationsfristen.

Såfremt du finder fejl ved dit købte produkt, skal Ergosko kontaktes med henblik på behandling af sagen. Såfremt varen skal sendes retur til Ergosko for nærmere undersøgelse, sker dette for købers regning. Ergosko tager efter modtagelse stilling til sagen og kontakter dig med nærmere information. Det er ikke muligt at returnere pakker pr. efterkrav.

Fortrydelsesret

I tilfælde af at varen er defekt eller beskadiget, kan den returneres til Ergosko. Er dette ikke tilfældet, kan varen ikke returneres. Der gives ikke fortrydelsesret.